Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Przedsiębiorstwie Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Łukowie 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b, tel. 25 798 22 04.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w PUIK Sp. z o.o. Szymon Mateńko e-mail:
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. Wykonania umowy i wynikającej z niej obowiązków i postanowień, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b. Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PUIK sp. z o.o. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
c. Wykonywania zadań w interesie publicznym, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane:
Podmiotom, którym na podstawie umowy powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych (np. dostawcom oprogramowania), oraz stosownym osobom, podmiotom, urzędom, organom rządowym i samorządowym określonym przepisami ustaw związanych z dokonywanymi czynnościami w PUIK sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania umowy oraz przez czas potrzebny w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, czy też z uwagi na obowiązek przechowywania danych wynikających z przepisów prawa, lub inne ważne względy interesu publicznego.
5. Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. Informuje się także, że podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub realizacji usług a osoba której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania, przy czym ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umów.
7. Nie będzie stosowane zautomatyzowane podejmowaniu decyzji, w tym profilowanie o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Taryfy wody i ścieków - zgodnie z decyzją LU.RZT.70.313.2021.JB Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Lublinie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 13 grudnia 2021. Nowe stawki za dostarczenie wody i odbiór ścieków obowiązują od 5 stycznia 2022 r.
Tabela 1. Wysokość cen i stawek opłat za dostarczaną wodę.
Nr grupy | Nazwa taryfowej grupy odbiorców | Wyszczególnienie cen/stawek | Wysokość cen i stawek opłat | Jednostka miary | ||
---|---|---|---|---|---|---|
W okresie od 1 do 12 miesiąca obowiązywania taryfy | W okresie od 13 do 24 miesiąca obowiązywania taryfy | W okresie od 25 do 36 miesiąca obowiązywania taryfy | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
I. | Odbiorcy zużywający wodę na cele do spożycia przez ludzi i dla działalności gospodarczej | cena za dostarczoną wodę | 3,18 | 3,22 | 3,33 | zł/m3 |
stawka opłaty abonamentowej | 5,88 | 5,91 | 6,09 | zł/m-c | ||
II. | Odbiorcy korzystający z tzw. wody zużywanej bezpowrotnie | cena za dostarczoną wodę | 3,51 | 3,55 | 3,68 | zł/m3 |
stawka opłaty abonamentowej | 0,00 | 0,00 | 0,00 | zł/m-c |
Tabela 2. Wysokość cen za odprowadzane ścieki.
Nr grupy | Nazwa taryfowej grupy odbiorców | Wyszczególnienie cen/stawek | Wysokość cen | Jednostka miary | ||
---|---|---|---|---|---|---|
W okresie od 1 do 12 miesiąca obowiązywania taryfy | W okresie od 13 do 24 miesiąca obowiązywania taryfy | W okresie od 25 do 36 miesiąca obowiązywania taryfy | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
I. | Odbiorcy usług odprowadzania ścieków bytowych | cena za odprowadzone ścieki | 4,60 | 4,99 | 5,78 | zł/m3 |
II. | Odbiorcy usług odprowadzania ścieków przemysłowych | cena za odprowadzone ścieki | 5,05 | 5,44 | 6,24 | zł/m3 |
Tabela 3. Stawki opłat za przekroczenie warunków wprowadzania ścieków przemysłowych do urządzeń kanalizacyjnych
Lp |
Nazwa wskaźnika zanieczyszczeń |
Dopuszczalna wartość wskaźnika |
Jednostka ładunku |
Współczynnik opłat za przekroczenie Wop [ %] |
Stawka jednostkowa opłaty ( Sj ) [zł/kg] |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
BZT5 |
700 mg O2/l |
kgO2 |
50 |
0,5 Tp |
2 |
ChZTcr |
1000 mg O2/l |
kgO2 |
30 |
0,3 Tp |
3 |
Zawiesina ogólna |
330 mg/l |
kg |
50 |
0,5 Tp |
4 |
Ekstrakt eterowy |
50 mg/l |
kg |
50 |
0,5 Tp |
5 |
Substancje rozpuszczone |
1150 mg/l |
kg |
50 |
0,5 Tp |
6 |
Chlorki |
400 mg/l |
kg Cl |
20 |
0,2 Tp |
7 |
Siarczany |
300 mg SO4/l |
kg SO4 |
20 |
0,2 Tp |
8 |
Azot ogólny |
76 mg/l |
kg N |
50 |
0,5 Tp |
9 |
Fosfor ogólny |
11 mg/l |
kg P |
50 |
0,5 Tp |
10 |
Substancje ropopochodne |
15 mg/l |
kg |
150 |
1,5 Tp |
11 |
Temperatura |
do + 35 oC |
- |
do 5% wartości przekroczenia – 20; |
0,2 Tp [zł/m3] |
powyżej 5 % wartości przekroczenia - 35 |
0,35 Tp [zł/m3] |
||||
12 |
Odczyn pH |
6,5 - 9,0 pH |
- |
do 0,5 wartości przekroczenia – 30; |
0,3 Tp [zł/m3] |
powyżej 0,5 wartości przekroczenia - 60 |
0,6 Tp [zł/m3] |
Oznaczenia wielkości liczbowych przyjęte przy naliczaniu opłat za przekroczenie warunków wprowadzania ścieków:
Qdob – dobowa ilość ścieków,
Łdop – dopuszczalny dobowy ładunek zanieczyszczeń,
Łrz – rzeczywisty dobowy ładunek zanieczyszczeń,
Łp – dobowe przekroczenie ładunku zanieczyszczeń,
Sj – stawka jednostkowa opłaty za przekroczenie ładunku zanieczyszczeń,
Tp – aktualna cena taryfowa odprowadzania 1 m3 ścieków przemysłowych,
Wop – współczynnik procentowy opłaty za przekroczenie,
Od – opłata dobowa za przekroczenie,
Ołp – opłata łączna za przekroczenie w okresie rozliczeniowym.
Opłaty za przekroczenie warunków wprowadzania ścieków przemysłowych do urządzeń kanalizacyjnych, rozumie się jako opłaty za przekroczenie dopuszczalnych dobowych ładunków zanieczyszczeń (Łdop) zawartych w ściekach. Oblicza się je według następujących zasad i reguł:
- naliczenie opłat za przekroczenie następuje niezwłocznie po upływie okresu rozliczeniowego.
- Opłatę za przekroczenie nalicza się za każdą dobę, licząc jako pierwszą dobę dzień poboru próbek ścieków, w których stwierdzono przekroczenie dopuszczalnych stężeń zanieczyszczeń. Ostatnim dniem naliczania opłat za przekroczenie, jest dzień poprzedzający dzień poboru próbek, w których stwierdzono, że przekroczenie dopuszczalnych stężeń zanieczyszczeń nie występuje.
Za dzień ustania przekroczenia przyjmuje się:
- dzień ponownej kontroli, dokonanej przez Przedsiębiorstwo stwierdzającej ustanie przekroczeń warunkówwprowadzania ścieków przemysłowych do urządzeń kanalizacyjnych Przedsiębiorstwa lub
- dzień ponownej kontroli po wcześniejszym złożeniu pisemnego zlecenia Odbiorcy usług o przeprowadzenie kolejnej kontroli.
W przypadku, gdy ponowna kontrola wykonana z inicjatywy Przedsiębiorstwa lub kontrola wykonana na zlecenie Odbiorcy usług przeprowadzona przez Przedsiębiorstwo nie potwierdzi ustania przekroczeń, naliczane będą opłaty od nowych przekroczeń jakie zostały wykazane podczas kolejnej kontroli.
- Dobową ilość ścieków (Qdob) oblicza się dzieląc ilość [m3] ścieków wprowadzonych do kanalizacji w okresie rozliczeniowym przez ilość dni kalendarzowych w tym okresie rozliczeniowym.
- Dopuszczalny dobowy ładunek zanieczyszczeń (Łdop) w ściekach wprowadzanych do kanalizacji stanowi iloczyn dobowej ilości ścieków (Qdob) i dopuszczalnych stężeń zanieczyszczeń określonych w Tabeli nr 3 – kol.3. Jako jednostkę tego ładunku przyjmuje się 1 kg danego zanieczyszczenia (poz. 1 - 10 Tabeli 3).
- Rzeczywisty dobowy ładunek zanieczyszczeń ( Łrz) w ściekach wprowadzonych do kanalizacji stanowi iloczyn dobowej ilości ścieków (Qdob) i rzeczywistych stężeń zanieczyszczeń stwierdzonych we wprowadzanych ściekach na podstawie analizy laboratoryjnej próbek ścieków pobranych przez przedsiębiorstwo PUIK Sp. z o.o. w Łukowie. Jako jednostkę tego ładunku przyjmuje się 1 kg danego zanieczyszczenia (poz. 1 -10 Tabeli 3).
- Opłatę dobową za przekroczenie nalicza się za wielkość ładunku stanowiącego dobowe przekroczenie ładunku dopuszczalnego. Dobowe przekroczenie ładunku zanieczyszczeń (Łp) stanowi różnicę pomiędzy ładunkiem rzeczywistym a ładunkiem dopuszczalnym ( Łp = Łrz – Łdop ). Jako jednostkę ładunku przekroczenia przyjmuje się 1 kg danego zanieczyszczenia (poz. 1 - 10 Tabeli 3).
- Opłatę dobową (Od) stanowi iloczyn wielkości ładunku przekroczenia (Łp), mierzonego w kg, oraz stawki jednostkowej (Sj) za 1 kg tego ładunku, określanej jako iloczyn wartości aktualnej ceny taryfowej za 1m3 ścieków przemysłowych (Tp) i współczynnika opłaty za przekroczenie (Wop). Zatem Od = Łp x Sj = Łp x (Tp x Wop/100).
- Opłatę łączną za przekroczenie (Ołp) stanowi iloczyn ilości dni w danym okresie rozliczeniowym, w których występowało przekraczanie dopuszczalnych dobowych ładunków zanieczyszczeń i opłaty dobowej (Od) wyliczonej jak w pkt 7, to znaczy Ołp = ilość dni x Od.
- Wartość współczynników opłat dodatkowych (Wop) za przekraczanie dopuszczalnych dobowych ładunków zanieczyszczeń w poszczególnych wskaźnikach określa Tabela nr 3, kol.5, a stawki jednostkowe opłat (Sj) zestawiono w kol. 6.
- W wypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości jednocześnie w kilku wskaźnikach zanieczyszczeń, dobową wielkość opłaty za przekroczenie ustala się przyjmując ten spośród przekroczonych wskaźników zanieczyszczeń, dla którego opłata za przekroczenie jest najwyższa.
- Opisana w pkt 2-10 procedura liczenia opłat nie dotyczy odczynu i temperatury (poz. 11 - 12 Tabeli nr 3). Przekroczenie wskaźników tych parametrów ponad wartość dopuszczalną powoduje zawsze naliczenie opłaty dodatkowej wg Tabeli nr 3, niezależnie od opłat za przekroczenia innych wskaźników zanieczyszczeń. Opłaty dodatkowe za przekroczenia tych wskaźników liczy się jako iloczyn Qdob x Tp x Wop/100 x ilość dni przekroczenia.
Do cen i stawek opłat netto objętych niniejszymi Taryfami dolicza się podatek od towarów i usług (VAT) zgodnie z par.2 pkt 1 Rozporządzenia.
Cennik usług pozataryfowych
wykonywanych przez Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej w Łukowie Sp. z o.o
w zakresie działalności wodociągowo-kanalizacyjnej
Poniższe ceny usług pozataryfowych ważne od dnia 1.02.2024r.
Warunki stosowania cennika:
- Usługi określone w cenniku nie są objęte taryfami wodociągowo-kanalizacyjnymi stosowanymi przez Przedsiębiorstwo PUIK.
- Usługi nietypowe, które nie są wymienione w poniższej tabeli cennika, podlegają wycenie indywidualnej.
- Wykonanie i rozliczenie wykonania usługi odbywa się na podstawie dokumentacji pisemnej w kolejności: wniosek/zlecenie – protokół wykonania – faktura.
- Zestawienie rodzajów usług objętych cennikiem zawiera TABELA 1.
- Ceny zawarte w TABELI 1 nie zawierają podatku VAT. Należny podatek VAT należy doliczać przy wystawianiu faktury.
TABELA 1. Zestawienie usług objętych cennikiem
Lp. |
Nazwa usługi |
Warunki wykonywania usług |
Cena [zł] |
A |
Usługi instalacyjno-sieciowe |
||
1 |
Zamknięcie lub otwarcie przyłącza wodociągowego |
|
60 |
2 |
Pomiar wydajności i ciśnienia wody z hydrantu przeciwpożarowego |
Wniosek zleceniodawcy, np. w związku z potrzebami ppoż. |
190 |
3 |
Pobór wody z hydrantu |
Na cele budowy lub inne - poza poborem przez jednostki PSP. |
230 |
4 |
Zamknięcie odcinka wodociągu o średnicy do 160 mm |
W celu wykonania włączenia nowego odcinka wodociągu |
350 |
5 |
Zamknięcie odcinka wodociągu o średnicy powyżej 160 mm |
W celu wykonania włączenia nowego odcinka wodociągu |
600 |
B |
Usługi instalacyjno-wodomierzowe |
||
1 |
Demontaż wodomierza głównego i zamknięcie zasuwy na przyłączu |
Z wniosku odbiorcy – np. na okres zimowy, dłuższa nieobecność itp. |
50 |
2 |
Montaż wodomierza głównego i otwarcie zasuwy na przyłączu wodociągowym |
Z wniosku odbiorcy – np. po okresie zimowym, po dłuższej nieobecności itp. |
50 |
3 |
Założenie plomby na wodomierzu lub na zaworze głównym |
W przypadku samowolnego zerwania lub uszkodzenia plomby przez odbiorcę na wodomierzu głównym, zaworze głównym lub na wodomierzu wody zużywanej bezpowrotnie. |
150 |
4 |
Oplombowanie wodomierza wody zużywanej bezpowrotnie (WZB) |
W przypadku podpisania umowy i uruchomienia dostaw wody zużywanej bezpowrotnie. Usługa obejmuje: dojazd/powrót, kontrolę zgodności instalacji z dokumentacją techniczną, plombowanie. |
100 |
4a |
Oplombowanie wodomierza wody zużywanej bezpowrotnie (WZB) |
W przypadku wymiany wodomierza dokonanej przez odbiorcę. Usługa obejmuje: dojazd/powrót, kontrolę wodomierza, plombowanie. |
40 |
5 |
Wymiana wodomierza głównego uszkodzonego z winy odbiorcy: |
Usługa obejmuje: dojazd/powrót, koszt wodomierza, roboty instalacyjne, oplombowanie, spisanie protokołu. |
|
5a |
Wodomierz Ø15 - Ø20 |
170 |
|
5b |
Wodomierz Ø25 - Ø32 |
370 |
|
5c |
Wodomierz Ø40 |
520 |
|
6 |
Wymiana wodomierza wody zużywanej bezpowrotnie (WZB) lub tzw. podlicznika: |
Na zlecenie odbiorcy. Usługa obejmuje dojazd/powrót, koszt wodomierza, roboty instalacyjne , plombowanie |
|
6a |
Wodomierz Ø15 - Ø20 |
125 |
|
6b |
Wodomierz Ø25 - Ø32 |
310 |
|
6c |
Wodomierz Ø40 |
450 |
|
6d |
Wymiana wodomierza WZB lub tzw. podlicznika, plus montaż zdalnego odczytu |
Na zlecenie Odbiorcy. Usługa obejmuje wymianę wodomierza Ø15-Ø20 oraz zamontowanie modułu radiowego. |
315 |
6e |
Montaż zdalnego odczytu na wodomierzu WZB - dotyczy tylko wodomierzy Diehl |
Na zlecenie Odbiorcy. Usługa obejmuje zamontowanie modułu radiowego. |
190 |
7 |
Sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza: |
W przypadku reklamacji - zlecenie odbiorcy i w przypadku braku potwierdzenia się zarzutów o niesprawności wodomierza. Usługa obejmuje dojazd/powrót, wymiana wodomierza, koszt zewnętrznej ekspertyzy wodomierza, roboty instalacyjne, oplombowanie zestawu wodomierza |
|
7a |
Wodomierz Ø15 - Ø20 |
430 |
|
7b |
Wodomierz Ø25 - Ø32 |
610 |
|
7c |
Wodomierz Ø40 |
750 |
|
8 |
Ponowne uruchomienie dostawy wody |
W przypadku wcześniejszego odcięcia wody z powodu zaległości w płatnościach za wodę. Usługa obejmuje: montaż wodomierza, otwarcie zasuwy domowej/sieciowej. |
100 |
Lp. |
Nazwa usługi |
Warunki wykonywania usług |
Cena [zł] |
C |
Usługi sprzętowe |
||
1 |
Wynajem koparko-ładowarki z operatorem |
W ramach wolnych mocy Zakładu Wodociągów i w razie szczególnych potrzeb zlecającego |
150 zł/godz. od wyjazdu do powrotu |
2 |
Wynajem samochodu do udrażniania i czyszczenia kanalizacji (WUKO SCK) |
W ramach wolnych mocy Zakładu Kanalizacji i Oczyszczania Ścieków i w razie szczególnych potrzeb zlecającego. Usługa obejmuje pracę 2 operatorów. |
500 zł/godz. od wyjazdu do powrotu + 5 zł za km przebiegu |
3 |
Wynajem samochodu do udrażniania i czyszczenia kanalizacji (WUKO SCK)- Ryczałt za czyszczenie przyłącza indywidualnego na terenie Miasta Łuków |
W ramach wolnych mocy Zakładu Kanalizacji i Oczyszczania Ścieków i w razie szczególnych potrzeb zlecającego. Usługa obejmuje pracę 2 operatorów. |
250 zł/przyłącze |
4 |
Odbiór nieczystości ciekłych a) w dni robocze |
Odbiór nieczystości ciekłych samochodem asenizacyjnym o poj. Zbiornika 6,0 m3 |
203,70 zł/kurs + 3,70 zł za km poza granicami miasta |
b) poza godzinami pracy (700-1500) oraz w dni wolne od pracy - soboty i święta |
305,55 zł/kurs + 3,70 zł za km poza granicami miasta |
||
D |
Produkty kompostowni |
||
1 |
Dodatek poprawiający właściwości glebowe PRO-PLON |
Sprzedaż PRO-PLONu z załadunkiem na środki transportu Kupującego w dni pracujące od poniedziałki do piątku, w godzinach 8:00 do 13:00.
|
19 zł/tonę |
Lp. |
Badana cecha |
Norma / Procedura badawcza |
Cena netto za 1 próbkę zł |
---|---|---|---|
I. Badania fizykochemiczne i pobieranie próbek wody | |||
1. |
Pobierania próbek wody do badań fizycznych, chemicznych i sensorycznych A |
PN-ISO 5667-5:2017-10 |
17,00 |
2. |
Odczyn (pH) A |
PN-EN ISO 10523:2012 |
18,00 |
3. |
Przewodność elektryczna właściwa A |
PN-EN 27888:1999 |
39,00 |
4. |
Stężenie chlorków A |
PN-ISO 9297:1994 |
23,00 |
5. |
Stężenie jonu amonowego A |
PN-ISO 7150-1:2002 |
30,00 |
6. |
Stężenie azotanów A |
PN - 82/C-04576/08 1) |
39,00 |
7. |
Stężenie azotynów A |
PN-EN 26777:1999 |
31,00 |
8. |
Stężenie żelaza A |
PB-11 wyd. 04/02.01.2020 (na podstawie testu Merck 14761) |
27,00 |
9. |
Stężenie manganu A |
PB-18 wyd.04/02.01.2020 (na podstawie testu HACH LANGE LCW 532) |
42,00 |
10. |
Liczba progowa zapachu TON A |
PN-EN 1622:2006 |
30,00 |
11. |
Liczba progowa smaku TFN A |
PN-EN 1622:2006 |
26,00 |
12. |
Barwa A |
PN-EN ISO 7887:2012 metoda D +Ap1:2015-06 PN-EN ISO 7887:2012 metoda C +Ap1:2015-06 |
20,00 |
13. |
Sumaryczna zawartość wapnia i magnezu (Twardość ogólna) A |
PN-ISO 6059:1999 |
32,00 |
14. |
Mętność A |
PN-EN ISO 7027-1:2016-09 |
50,00 |
15. |
Stężenie chloru wolnego A |
PB-16 wyd.04/02.01.2020 (na podstawie testu MACHERY-NAGEL visocolor HE Chlor 920015) |
23,00 |
II. Badania mikrobiologiczne i pobieranie próbek wody |
|||
1. |
Pobierania próbek do analiz mikrobiologicznych A |
PN-EN ISO 19458:2007 |
25,00 |
2. |
Liczba Escherichia coli A |
PN-EN ISO 9308-2:2014-06 |
69,00 |
3. |
Liczba bakterii grupy coli A |
PN-EN ISO 9308-2:2014-06 | |
4. |
Liczba Escherichia coli A |
PN-EN ISO 9308-1:2014-12 + A1:2017-04 |
91,00 |
5. |
Liczba bakterii grupy coli A |
PN-EN ISO 9308-1:2014-12 + A1:2017-04 | |
6. |
Liczba Enterokoki A Metoda filtracji membranowej |
PN-EN ISO 7899-2:2004 |
45,00 |
7. |
Ogólna liczba mikroorganizmów w 36±2°C A Metoda płytkowa / posiew wgłębny |
PN-EN ISO 6222:2004 |
43,00 |
8. |
Ogólna liczba mikroorganizmów w 22±2°C A Metoda płytkowa / posiew wgłębny |
PN-EN ISO 6222:2004 |
43,00 |
III. Badania fizykochemiczne i pobieranie próbek ścieków, wody rzecznej |
|||
1. |
Pobierania próbek ścieków do badań chemicznych i fizycznych A - próbka jednorazowa |
PN-ISO 5667-10:2021-11 |
17,00 |
2. |
Pobierania próbek wody rzecznej do badań chemicznych i fizycznych A - próbka jednorazowa |
PN-EN ISO 5667-6:2016-12 p.7.4 |
17,00 |
3. |
Temperatura pobranej próbki ścieków A |
PN-77/C-04584 |
9,00 |
4. |
Odczyn (pH) A |
PN-EN ISO 10523:2012 |
18,00 |
5 |
Biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5) |
PB-02 wyd. 04/16.01.2020 (Metoda OXI TOP) |
13,00 |
6 |
Biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5)A |
PN-EN 1899-2:2002 |
72,00 |
7 |
Biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5)A |
PN-EN ISO 5815-1:2019-12 | 72,00 |
8. |
Tlen rozpuszczony |
PN-EN ISO 5814:2013-04 |
17,00 |
9. |
Chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr)A |
PN-ISO 15705:2005 |
96,00 |
10. |
Stężenie chlorków A |
PN-ISO 9297:1994 |
27,00 |
11. |
Stężenie azotu amonowego A |
PN-ISO 7150-1:2002 |
39,00 |
12. |
Stężenie azotu azotanowego A |
PN - 82/C-04576/08 1) |
47,00 |
13. |
Stężenie azotu azotynowego A |
PN-EN 26777:1999 |
39,00 |
14. |
Stężenie azotu Kjeldahla A |
PN-EN 25663:2001 |
89,00 |
15. |
Stężenie azotu ogólnego A metoda obliczeniowa: suma azotu azotonowego, azotynowego i Kjeldahla |
PN-73/C-04576-14 1) |
174,00 |
16. |
Stężenie azotu ogólnego A |
PB-10 wyd. 04/02.01.2020 (na podstawie testów Merck 14537, 14763) |
117,00 |
17. |
Stężenie fosforu ogólnego A |
PN-EN ISO 6878:2006 p. 7+Ap1:2010 +Ap2:2010 |
69,00 |
18. |
Zawiesiny ogólne A |
PN-EN 872:2007 + Ap1:2007 |
59,00 |
19. |
Sucha pozostałość |
PN-78/C-04541 1) |
50,00 |
20. |
Substancje rozpuszczone A |
PN-78/C-04541 1) |
96,00 |
21. |
Stężenie substancji ekstrahujących się eterem naftowym A |
PB-20 wyd. 05/02.01.2020 |
92,00 |
22. |
Stężenie siarczanów A |
PN-ISO 9280:2002 |
107,00 |
IV. Badania fizykochemiczne i pobieranie próbek osadów ściekowych |
|||
1. |
Pobieranie próbek osadów z oczyszczalni ścieków (próbka płynna jednorazowa) |
PN-EN ISO 5667-13:2011 |
17,00 |
2. |
Sucha pozostałość |
PN-EN 12880:2004 | 50,00 |
3. |
Zawartość wody |
PN-EN 12880:2004 | 50,00 |
4. |
Pozostałość po prażeniu suchej masy osadu |
PN-EN 12879:2004 1) | 84,00 |
5. |
Strata przy prażeniu suchej masy osadu |
PN-EN 12879:2004 1) | 84,00 |
6. |
Indeksu objętości osadu czynnego |
PB-09 wyd. 04/16.01.2020 | 63,00 |
7. |
Indeksu gęstości osadu czynnego |
PB-09 wyd. 04/16.01.2020 | 63,00 |
8. |
Zawiesina ogólna |
PB-09 wyd. 04/16.01.2020 |
55,00 |
9. |
Opad w cylindrze po ½ |
PB-09 wyd. 04/16.01.2020 |
13,00 |
10. |
Odczyn pH |
PN-EN ISO 10523:2012 |
18,00 |
Dojazd do miejsca pobrania próbki/ek i transport próbki/ek do Laboratorium: |
|||
A - Metody akredytowane przez Polskie centrum Akredytacji, certyfikat akredytacji PCA AB 1067
1) - Norma wycofana przez PKN bez zastąpienia
Do powyższych cen doliczony będzie podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami podatku od towarów i usług.
CENNIK ZA USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ PUIK Sp. z o.o. POZA SYSTEMEM POWSZECHNYM na terenie miasta Łuków
L.p. |
Rodzaj usługi |
Cena netto [zł] |
Uwagi |
||
---|---|---|---|---|---|
1 |
Podstawienie i odbiór kontenera KP-7 |
250,00 |
Dopłata 25,00 zł za każdą rozpoczętą dobę z wyłączeniem dni świątecznych |
||
2 |
Usługa transportowa (transport odpadów do unieszkodliwienia) |
5,00/km |
Opłata za dojazd tam i z powrotem poza granicami administracyjnymi miasta |
||
3 |
Transport odpadów wielkogabarytowych do PSZOK w Łukowie przy ul. Świderskiej 128 z załadunkiem z miejsca ich wystawienia (1 kurs) |
150,00 |
Odpady kod 20 03 07 i kod 20 01 36: zużyte meble, dywany, wykładziny podłogowe, zużyty sprzęt AGD i RTV |
||
4 |
Transport odpadów wielkogabarytowych do PSZOK w Łukowie przy ul. Świderskiej 128 (załadunek odpadów zapewnia zlecający usługę) |
100,00 |
Odpady kod 20 03 07 i kod 20 01 36: zużyte meble, dywany, wykładziny podłogowe, zużyty sprzęt AGD i RTV |
||
5 |
Umycie 1 szt. pojemnika MGB 1100 |
35,00 |
Mycie przy ul. Świderskiej 128. Cena nie obejmuje kosztów dostarczenia i zwrotu pojemnika |
||
6 |
Transport pojemników tam i z powrotem w celu umycia |
150,00/kurs |
1 kurs = od 1 szt. do 8 szt. pojemników |
L.p. |
Rodzaj odpadów |
Kod odpadu |
Cena netto [zł/Mg] |
Uwagi |
|
---|---|---|---|---|---|
1. |
Inne odpady nieulegające biodegradacji |
20 02 03 |
600,00 |
Odpady z cmentarzy |
|
2. |
Odpady z targowisk |
20 03 02 |
500,00 |
|
|
3. |
Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach (popioły) |
ex 20 01 99 |
600,00 |
Popioły pochodzące ze spalania węgla, drewna, miału itp. |
|
4. |
Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany |
17 01 01
|
200,00 |
Czysty gruz betonowy, ceglany bez obcych domieszek |
|
5. |
Odpady wielkogabarytowe |
20 03 07 |
1000,00 |
Zużyte meble, dywany, wykładziny podłogowe, zużyty sprzęt AGD i RTV |
|
6. |
Zmieszane odpady gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych |
17 01 07 |
600,00 |
|
|
7. |
Odpady z pielęgnacji terenów zielonych |
20 02 01 |
350,00 |
|
|
8. |
Odpady z czyszczenia ulic i placów |
20 03 03 |
500,00 |
odpady z mechanicznego i ręcznego zamiatania ulic oraz z opróżniania śmietniczek |
UWAGA: ceny netto, w rozliczeniach będzie doliczany należny podatek VAT
W celu zlecenia usługi prosimy o kontakt:
Biuro Obsługi Klienta , ul. Partyzantów 6b, tel. 25 798 55 95 lub
Zakład Oczyszczania Miasta PUIK, ul. Świderska 128 w Łukowie, tel. 25 798 32 74.
Zapraszamy zainteresowanych.